教育部:「近八成中小学生睡眠时间达9小时」

畀佢哋一年時間,噢講錯,都唔使一年,就可以改變一切!

今年三月發佈嘅藍皮書話「有95.5%的小学生每天睡眠不足10小时,平均为8.7小时;有90.8%的初中生每天睡眠不足9小时,平均为7.6小时;有84.1%的高中生每天睡眠不足8小时,平均为7.2小时」
而最近嘅發佈會話「7714万份家长无记名问卷反映,秋季学期有76.2%的学生睡眠时长达到或接近“小学10小时、初中9小时”的规定要求」

真係犀利,而家就有個問題喇,應該信乜嘢呢?藍皮書係中科院發嘅,而發佈會係教育部開嘅。可以得出一個結論——專業事都係留畀專業人做啦,教育部發問卷到學校叫家長填,呢種方式明顯就唔科學
我之前都講過,白紙黑字嘅問題,只不過係開玩笑。其實都唔關事,呢個結果明顯好假,一樣上晒新聞,問題唔在於真與假,而只係在於係咪佢哋想講嘅嘢,話而家好似有滯脹,明顯唔係統計局想講但當時被問到時唔小心承認咗;中科院嘅呢個調查係想調查真實狀況,所以能夠得出一個比較符合實際嘅數字;而教育部只係為咗揾一啲證據去吹噓自己減負嘅成果,噉就冇人care得到嘅數字係點得嚟嘅喇,七千幾萬份,絕對比中科院嘅調查要多唔知幾多,但唔會反映到真實情況

超八成中小学生睡眠时长未达标 是谁“偷”走了青少年的睡眠_新华网_湖南新闻
教育部:近八成中小学生睡眠时间达9小时 -中新网
22日,教育部召开发布会,围绕加强中小学“五项管理”工作介绍“我为群众办实事”实践活动成效。7714万份家长无记名问卷反映,秋季学期有76.2%的学生睡眠时长达到或接近“小学10小时、初中9小时”的规定要求,比2020年底有关调研结果有较大提升,有的学校还提供了午休时间和条件。

評論留言区