「 百万港人」?

快评:百万港人用实际行动粉碎谎言与污蔑-新华网
快评:百万港人用实际行动粉碎谎言与污蔑---据香港特区政府实时更新的数字,截至北京时间19日17时30分,超过100万选民参加了香港特别行政区第七届立法会选举投票。百万港人用实际行动粉碎了一些外部势力针对选举的谎言与污蔑,表明了真正的人心所向。
唔建議點入去睇!

建議唔好打開上邊嘅link,睇睇標題就好

what's the truth?

首先睇睇數據先,130萬好似好多喎,噉投票率幾多啊?咩話?得三成?點解大量下降嘅?而且係喺港區政府話鼓勵他人唔投票,投白票、廢票係違法嘅情況下!

你可以聽行政長官話「有説投票率低,或因政府做得好」,我只笑笑不説話,理由見下圖

而且呢,上邊條link話「投白票、投废票,在美国法律中属于刑事犯罪」,但事實上,嗰四個人係涉及投多張票以及冒用他人身份投票而被起訴,事實都唔啱,點説服人!

評論留言区