docker又崩咗……

今次真係唔知點解,本來好地地睇緊youtube,跟住發現網斷咗,跟住去後台睇下,服務器仲運行緊,但已經連唔上,內部網絡配置崩咗……

估計係因為本身服務器嘅配置唔算太高,得 2G 運行內存,carry唔晒全部服務,而虛擬內存設得唔夠大所以喺網站訪問次數比較大嘅時候崩咗?但upgrade服務器到4G意味着double money……所以都係設大個虛擬內存睇下得唔得,唔得嘅話可能就要將運行喺wordpress上嘅另一個blog遷移到資源佔用冇咁大嘅平台上

跟住reboot、reinstall試過都唔得,唯有 change ip……換咗十幾廿次先換到個防火牆冇 block 嘅ip,差唔多一個幾鐘?唔太記得,跟住就係重裝啲服務啦,我覺得我都黐線,十月已經裝咗差唔多快十次,但啲次序都係搞錯晒——其實應該先解壓返啲數據,再建 container ——但我又搞返咗,搞到解壓之後個 container 運行唔正常,下次實記得……但希望冇下次,計過數由 reinstall 到全部服務(tor、各種blog、mail等等) run 返正常最快都要三個鐘,所以,噖日又整到快天光,sigh……真心希望冇下次

而家只想瞓個好覺……

update:而家經過多次重裝之後,被逼無奈整咗個腳本出嚟,如果下次再崩,夠膽佢就試下!我就試下用個腳本睇下work唔work到(不過都係希望冇下次……)

評論留言区