令人失望嘅一個賽季

雖然先打咗二十幾場,但基本上唔指望可以打入季後賽了

唔知打乜春,真係畀晒機會都唔要

自己攞嚟衰,好睇唔睇睇拓荒打比賽,六連敗嚕

Charles Barkley表示:“开拓者必须要把队拆了。他们得从头再来,他们短时间内不会有起色了。”

見到好多人講主教練Billups幾差幾差,我都係覺得比之前嘅Stotts要好

噉問題究竟出喺邊度?

1.主力變垃圾、又有傷病,Lillard今年嘅狀態一瀉千里,可能係受到腹部傷勢嘅影響同埋休息時間太少,McCollum又受傷

2.鋒線太矮,防守差,變成對方嘅「提分機」(其實今年嘅防守態度同效率係有提高,主要問題係習慣唔好,太容易走神同容易被個波吸引咗)

3.始終都係少咗個組織手,尤其係Lillard唔打嘅時候,進攻手段單一而又容易亂,得分太唔穩定

4.小球市,吸引唔到人加盟,除非開好高嘅價錢,但目前嘅球隊老闆對此無興趣,而且都冇前途,陣容結構賬面還算好睇,但實際好畸形,跛腳,太仰賴球星嘅得分能力,其他點嘅自主得分比較差(今年喺Lillard狀態變差嘅情況下,Powell就係最大同最穩定嘅球員,抱大腿就要揾噉嘅人)

失望……

評論留言区