Day 2 變化

情人節流流,肯定都要有攪作嘅

琴日講嘅係唔變,今日都有嘢唔變——一如既往地同最愛嘅人一齊——好多嘢好似都冇變,但發生過嘅事,的而且確發生咗

疫後,除罩之日未到;煲底,約定再見唔見;兩年,促成二十三條……

維港,太古,太子,中大,Poly,獅子山……未曾在場但一返到去回憶就湧過嚟,時間真係過得好快,something did happen and changed,while life keeps going

漸漸都理解同接受咗。就好似今日買唔到最新嘅《迴響》,但有我暫時最愛嘅12期——關於因果嘅一期。其實好多時候都搞錯咗重點,將眾多因素之一當成係責任,like「都怪女仔唔着多啲衫」,又或者「參與干預咗就係自己嘅責任」……如果非要講有乜嘢係自己責任嘅,就係同自己相關嘅事——包括與人之間嘅關係、心情、做嘅嘢同目標追求等等。

短短兩日,感覺自己又成長咗(唔知係咪錯覺哈哈哈,對好多嘢都有更多嘅理解,得閒再講!

評論留言区