《調整少少嘢,條路可以差天共地》——Sam哥

正話睇緊《迴響》第24期,睇到呢篇手記,都有啓發

世上大多數人,會用一個模式去思考——have-do-be:‌‌
1.have- 等到我有靈感先啦;‌‌
2.do- 噉我咪開始寫囉;‌‌
3.be- 我就成為一個可以寫文發展催眠業務嘅人

呢種模式,往往令人長年無法突破,甚至失敗。因為用「等我 ready 先啦」嘅心態,你一世都唔會 ready 。而可以不斷突破,提升自己嘅人,採取嘅模式就係調番轉。
Be-do-have:
1.be- 先將自己定位為一個可以寫嘢嘅人;
2.do- 落手落腳寫咗先,有咩唔完善,之後再改進;
3.have- 寫作能力就越寫越有。

再關聯返前幾日喺朋友圈嘅感觸,發現可能唔止關決心事,決心當然都重要,唔係嘅話永遠都冇辦法踏出一步;但思考嘅模式都一樣好關鍵。如果成日都要 ready 好(心態上 ready 而唔係物資設備等等嘅話),就有啲想贏怕輸嘅心理,就會唔敢去嘗試,得個諗得個等,但永遠都唔會 ready 好

so,別再等,將自己睇成想成為嘅嗰種人,跟住朝住目標出發,開頭達唔到好正常㗎,但總會一步步接近,即使追唔上太陽,始終會變得更温暖、更發光發亮,共勉!

評論留言区