債自藉口

我嘅表達能力/分享欲萎縮咗?

可能係,因為自我感覺冇咩好講?好似俾好多嘢分散哂啲精力噉,但其實都係藉口,以前仲有更加忙得多嘅時侯但一樣好易寫到啲嘢,可惜寫完呢段之後,可能都係冇心機再寫其他嘢,有好多嘢想諗清楚——但都係另一個藉口

係時候受夠喇!如果有一點希望,會唔會搏晒命去爭取?此時嘅我沒有答案

評論留言区