投名狀

感慨一句:以前啲合拍片,都仲係幾高質,可能未到要迎合內地品味……都唔可以噉講,因爲大陸上映嘅版本完全唔係一回事。當然,我肯定唔可能睇閹割版,有得揀鬼同你睇呀!

南方都市报:原来我们都被陈可辛骗了_影音娱乐_新浪网
南方都市报:原来我们都被陈可辛骗了
投名状 大陆版与正版差异对照

一部幾多角度可以講嘅電影

人,究竟真正相信乜嘢?選擇苟活嘅時候已經乜嘢都唔信,但都會希望有人理解溫暖自己;其實唔信投名狀,只係信兄弟;講起身大義當頭南京幾百萬市民,但一齊出生入死嘅兄弟、降兵呢?
人唔矛盾就唔會係人,人都唔係機器人唔可以時時事事保持好冷靜好一致,人會有佢嘅掙扎佢嘅爲難,而且好多時,我哋未搞清楚自己想要啲乜嘢就要被逼做決定去行動。so,不妨有時間就諗諗,自己究竟想要乜嘢,點爲之好重要,其它嘢係咪全部當係工具就無所謂?

等陣,我哋連交流溝通嘅機會都冇喎!而最大鑊嘅係,冇機會講清講楚,跟住就一波又一波往前推。軍紀確實好重要,但無理由一下變咗仲要即刻執行,畀個大啲嘅懲罰,下次就真係處死,噉都服氣啲;下下講自己嘅理想,唔一定會明,而且極可能唔明,唔係個個都有咁高嘅理想,而且溝通唔係一面倒,肯定有人唔服,噉都應該畀佢哋機會講下自己嘅諗法。以爲太后要除掉二佬呢個隱患,跟住就設局殺二佬;三弟以爲係因爲二嫂,跟住就殺咗二嫂……根本錯晒,亦都因爲冇講過所以步步錯
帶兵勁唔等於政治嘢都叻,冇跟陳公學,又自大地要求減免稅賦,已經以下犯上;再加之唔企邊,更加冇人罩,唔除你除邊個?如果當時有同兄弟一齊講,無辦法大不了返歸耕田,反正爭取到三年都已經係極大地完成目標(雖然佢可能唔係噉諗),但如果講出嚟之後或者自己都知已經冇後路可言,至少唔使咁慘烈全部死晒?
就算話最衰,都起碼係死得眼閉
而唔講,就永遠都唔知道。比如話永遠唔知道做咗歌女之後其實唔想俾「救返」,再比如話殺咗二嫂都無補於事,而人哋其實只想活下去……唔問,唔講,誤會就由此產生

最後嘅話,審查(both 自我 and 內部)快啲消失!

評論留言区