懂事?尊重?or 有主見

做咗一個思想實驗,都幾有意思

大概係噉嘅,如果有兩個細路,一人揀一樣嘢,揀好之後,其中一個後悔,想交換,如果另一個又肯,噉好唔好呢?

如果係大嘅讓細嘅,好多時都會話懂事,但其實係犧牲自己,而且會縱慣個細嘅;因爲我自己好大個先有細妹,好多時都比較縱(而且基本上好少有嘢會爭),所以第一時間都覺得噉樣好好,實際上,其實好唔好,因爲揀嗰陣已經揀好咗,做咗決定,就唔應該話可以隨便反悔,亦都唔應該要其他人爲此付出

如果係細嘅讓大嘅,就好明顯,大家基本上都覺得唔好,因爲本身大嘅地位、權力嚟講就高啲,再有噉嘅要求,基本上等於係施壓

當然,當其時我都諗緊,如果係揀、爭嗰陣就有拗撬,噉點算好呢?即係一開始就冇辦法分好,well,太複雜,所以我都係覺得儘量唔好有咁兩難嘅問題,或者真係搞唔掂,就當一個中立評判,等佢哋講下點解特別想要呢樣而唔係另一樣嘢,等佢哋講完之後,再自己評判下究竟自己需要多啲,定係哥哥姐姐/妹妹弟弟更加想得到……實在拆唔掂嘅,就包剪揼算,下次就另一位優先,得唔得呢?

just紙上談兵是也,幾有趣,所以mark低

評論留言区